Lunch met Brad Pitt - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Familie Schouwenaars - WaarBenJij.nu Lunch met Brad Pitt - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Familie Schouwenaars - WaarBenJij.nu

Lunch met Brad Pitt

Door: Daniella

Blijf op de hoogte en volg Familie

07 Juli 2013 | Verenigde Staten, Bryce Canyon City

Zondag 7 juli
Lekker uitgeslapen en met een nieuwe auto gaan we weer op pad, vandaag naar Bryce Canyon, een rit van 235 kilometer. Het zonnetje schijnt en de temperatuur is lekker.
Aan het begin van de rit komen we in een soort van Alpen landschap terecht, bergen, veel bomen, groen en overstekende herten. Eindelijk een dier gezien, dat valt ons nl. wel op, dat je midden in de natuur zit, maar eigenlijk heel weinig dieren ziet. Na de Alpen volgt een weg langs diepe afgronden van geel/bruine rotsen. De eerste stop die we maken is in Escalante State Park, een park waar we een trail willen lopen om versteende bomen te zien. Midden in dit droge park ligt een meer, wat ons bijna uitnodigt om een duik te nemen. De versteende bomen blijken slechts blokken te zijn, wat vroeger dus ooit een boomstam is geweest. Viel dus eigenlijk een klein beetje tegen, maar wel een leuke wandeling. Na de trail is het tijd om te lunchen en we komen terecht in een tentje in Escalante, waar we echt een heerlijke lunch krijgen geserveerd door een man like Brad Pitt, hij kan echt zo de film in! Met een volle buik van de pizza's voor de kids, en een sandwich voor ons, stappen we weer in de auto voor het laatste uurtje naar Bryce. We zijn zo'n drie kwartier onderweg als er ineens weer een lampje begint te branden in onze nieuwe huurauto. Nee toch, niet weer!! Gelukkig hoeven we nog maar een kwartiertje tot ons hotel. Nadat we hebben ingecheckt in het Best Western Ruby's Inn en al onze spullen weer in de kamers hebben, breekt er noodweer los met een flinke hoosbui en onweer. En dan gaan we maar weer bellen met Alamo...
Het lampje schijnt niet zoveel kwaad te kunnen, heeft waarschijnlijk te maken met de benzine. We kunnen er naar laten kijken bij een garage die in de buurt van Zion ligt, en dat zullen we dan over 2 dagen wel doen, op weg naar onze volgende overnachting.
Vanavond hebben we gegeten bij een fast food in Bryce en ik dacht dat ik het nooit zou gaan horen, maar Maarten & Sander zijn friet nu toch echt spuugzat! Dit was dan ook wel een heel slechte fast food. Tja, McDonald is dus niet voor niks de grootste. Na het eten zijn we nog even wezen zwemmen en daarna lekker in bad en relaxen. Morgen weer een nieuwe dag, de dag om Bryce National Park te bezoeken.